vsro
vsro vsro
vsro vsro
vsro vsro
vsro vsro
vsro vsro
vsro

Reklam Alanları Hakkında Bilgilendirme !

Bu Alanlarda Bulunan Reklamlar Ücretlidir. Eğer Tarafımızda Bir Sunucu Hizmetiniz Varsa Eğer Daima Ücretsiz Olarak Kullanabilirsiniz. Detaylı Destek İçin Bizlere Ulaşınız.

Bilgi Pk2 Edit Full Model Edit (1 Viewer)

Admin

Site Kurucusu
Yönetici
Site Kurucusu
Offline
Merhabalar hemen hemen herkes artık pk2 Editörlük konusunda bütün bilgiye sahipler
fakat hala yeni başlayan arkadaşlarımız da mevcut ve PK2 Editörlük nedir onun hakkında bilgiler vericeğim

Başta PK2 Edit ne anlama geliyor onun hakkında bilgi vereyim
PK2 edit Database'den genelde bağımsız bir edit türüdür ve genel olarak yaptığınız editleri oyuna UPDATE attırmadığınız sürece
sizden başka kimse o PK2 Dosyalarını kullanmadan göremez
PK2 Edit genelde " Bütün Görselliği kapsayan edit türüdür"
Oyundaki moblar petler şehirler objeler herşeyi PK2 editle düzenleyebilirsiniz
NOT: YENİ EKLEYEMEZSİNİZ SADECE DÜZENLERSİNİZ YENİ EKLEMEK DATABASE EDİTORLÜK + PK2 EDİT KONUSUDUR

Öncelikle Skill Edit anlatmayacağım dünki paylaşım konumda yer aldığı için sırayla başlayalım ve kusura bakmayın bazı yerlerde unutmuş olabilirim sorun alan herkes bana burdan veya skypeden facebook dan ulaşırsa yardımcı olacağım

VSRO ICON EDİT : Merhabalar genel olarak karşılaştığımız sorunlardan biri NO IMAGE hatası bazı insanlar umursamaz
ama bazı insanlar takıntılı olduğu için bu konuda çok titizdir peki bu hatayı nasıl fixliyebilirsiniz aslında hata değilde görüntüyü değiştirebilirsiniz
yani icon nasıl değişir
ICON EDIT için Media\server_dep\silkroad\textdata'nın içinde itemdata_xxx,skilldata_xxx vs leri açıp editleme yolunu ordan bulabilir veya değiştirebilirsiniz

gösterdiği yollar Media için de icon adlı klosor den izlenilen yollardır
örnek : TSTAFF_11_A_RARE 'için itemdata_xxx de onun sırasındaki ddj yolunu izleyebilirsiniz

Media\icon\item\europe\weapon\tstaff_11.ddj yolunu gösteriyor
şöyle ki mor renkle çizdiğim yeri ddj yolunda txt ler de göstermez direk geri kalan siyah yeri yol olarak gösterir
o yoldaki ddj yi değiştirirseniz 11 DG bütün Staff'larınızın Nova veya NPC iconları değişcektir aynı şekilde skill vs hepsinin ki değişcektir

Map.pk2 fazla edtini yapmadım ama yanlış hatırlamıyorsam haritayla ilgiliydi genel olarak bir de bazı harita üzerinde bağlantıları kendisinin içindeki txtler den yapıyorduk


Data.pk2 evet arkadaşlar PK2 konusunda en güçlü editimizi Data.PK2 yapıyor kendisinde
Silah obje oyunda görülen bütün herşeyi değiştirebilme özelliği vardır aynı icon değiştirmede izlediğimiz yolu .ddj değilde .bsr olarak yolunu izledikten sonra
Data\Res konumundan yönlendirmemizi yapabiliriz BSR'yi Text olarak açıp içindeki bütün yolları takip ederek bütün herşeyiyle değiştirebilirsiniz
Örneğin " bi silah'ın o yollarını takip ettikten sonra görünümünü değiştirebilirsiniz " 3D MODELLERİ BMS ile saklanmakta onu OBJ çevirip örneğin BLENDER ile açıp editleyebilirsiniz
Bi NPC SİLAH OBJE MOB PET VS GÖRÜNTÜSÜNÜ SADECE DEĞİŞTİRMEK GİBİ BİR İSTEĞİNİZ OLURSA SADECE TEXT Dosyasından bsr yolunu değişmeniz yeterli olur
örneğin bir npc eklediniz görüntüsünü Captain IVY yapcaksınız Captain IVY'nin text i charcterdata_xxx da yer alır onun bsr yolunu kopyalıyıp NPC nin characterdata_xxx
deki yerini değiştirirseniz npc niz IVY olacaktır.