Offline
Merhabalar,
Bu konu her ne kadar daha önce açılmış olsa da, anlatımlar yetersiz kalabiliyor.
Dolayısıyla detaylı bir şekilde anlatma gereği duydum.
Silk scroll oluştururken 2 farklı yol izlenebilir,
Birincisi (dc verdirmeden)_addlogitem'e doğrudan itemin _RefObjCommon'da bulunan ID'si ile bağlanarak,
İkincisi (dc verdirerek) skill oluşturarak dc vermesini sağlayan _addtimedjob prosedürü ile.
İkinci yöntemle oluşturmanız önerilir, birinci yöntemde bug oluşabilir.
Öncelikle SQL'de yapacağımız işlem için gereken tabloları bilelim,
_RefObjCommon
_RefObjItem
_RefSkill
_RefSkillGroup
Prosedür _AddLogItem [SRO_VT_LOG]
Prosedür _AddTimedJob
Haydi başlayalım!
Excell veya notepad++'a gerekli değerli ayrı ayrı çekeceğiz.
#Birinci Yöntemle (dc verdirmeden) Silk scroll oluşturmak için;
#1.1 _RefObjCommon
Aşağıda vermiş olduğum query ile F10'da ekli olan hızlı return'un _RefObjCommon'daki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select * FROM _RefObjCommon WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
1 3769 ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED ????? xxx SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC 1 0 3 3 3 1 180000 3 0 1 1 1 255 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_mall_scroll.bsr item\etc\mall_return_scroll.ddj xxx xxx 2119
Buradaki
Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
girdilerini yeni oluşturacağımız scroll'a göre değiştiriyoruz.
#1.2 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select b.*
FROM _RefObjCommon AS a
JOIN _RefObjItem AS b ON a.Link=b.ID
WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
2119 50 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1000 ???? 1 ?????? -1 RESURRECT -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0
Buradaki
MaxStack (50) yazan değeri 1 yapmayı unutmayın!
#Bu aldığımız satırları _RefObjCommon'a ve _RefObjItem'e giriyoruz, bu sayede scroll'u klonlamış oluyoruz.
#Yeni oluşturduğumuz itemin _RefObjItem ID'sini _RefObjCommon'daki son sütuna Link'e giriyoruz.
#1.3 _AddLogItem Prosedürü
Bu prosedür 2 farklı yerde olduğundan dolayı kafanız karışmasın,
SRO_VT_LOG>Programmability>Stored Procedures>dbo._AddLogItem'i açıyoruz ve as'den sonra prosedürümüzü ekliyoruz;
SQL:
---------Silk Scroll---------
DECLARE @JID int;
SET @JID = (SELECT UserJID FROM [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_User] Where CharID = @CharID);
IF (@Operation = 41 AND @ItemRefID = 0000 ) --Buradaki 0000 yerine refobjcommondaki itemin id sini yazınız
BEGIN
IF EXISTS (SELECT * FROM [SRO_VT_ACCOUNT].[dbo].[SK_Silk] where JID = @JID)
UPDATE [SRO_VT_ACCOUNT].[dbo].[SK_Silk] SET silk_own = silk_own + Xwhere JID = @JID --buradaki X yazan yere silk değerini yazınız
ELSE
INSERT INTO [SRO_VT_ACCOUNT].[dbo].[SK_Silk] values (@JID,X,0,0) --buradaki X yazan yere silk değerini yazınız
END
-------------------------------------------------------
##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre sadece scroll oluşturduk,
dolayısıyla db2pk2 veya dbtomedia ile Itemdata_xxx.txt'leri çıkartacağız
ve textdata_obj'e yeni oluşturduğumuz scrollun adını ekleyeceğiz.
Textdata_Obj için örnek;
Rich (BB code):
1 SN_ITEM_SILK_SCROLL_10 10 Silk Scroll
1 SN_ITEM_SILK_SCROLL_10_TT_DESC <sml2><strong><font color="255,236,219,156">Talimatlar</font></strong><br><br><strong># </strong>Bu parşömenin kullanımı, kullanıcıya 10 silk bahşedilmesini sağlamaktadır.</sml2>
Itemdata_xxx.txt'leri ve textdata_object.txt'yi patch atacağız.
İşlem tamamlandı tebrikler.
====================================================================================================
Gelelim ikinci yönteme;
#İkinci yöntemle (dc verdirerek) silk scroll oluşturma;
#2.1 _RefSkillGroup
Öncelikle disconnect vermesi için skill oluşturacağız, skill oluşturmadan önce ise skillgroup oluşturmamız gerekiyor.
Rich (BB code):
1015 SKILL_CRYPTO_SILK10_DC
1015 refskillgroupID'miz bu değeri sql otomatik olarak veriyor, SKILL_CRYPTO_SILK10_DC ise bizim oluşturacağımız skill'in kodu.
Burada yapacağımız işlem bu kadar.
#2.2 _RefSkill
Şimdi ise aşağıdaki örnekteki gibi skill'imizi oluşturuyoruz.
Rich (BB code):
1 33791 1015 SKILL_CRYPTO_SILK10_DC ???? ???? SKILL_CRYPTO_SILK10_DC 0 1 1 0 0 0 0 0 1000 0 0 0 3599 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 255 255 0 0 0 0 0 255 255 255 255 crypto\mall_change_guild.ddj SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC xxx SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC_TT_DESC xxx 0 0 3 1667396966 1851946342 1685418593 1500 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buradaki;
RefSkillID sql'in otomatik olarak verdiği ID değeridir.
GroupID _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz ID ile aynı olmak zorundadır.
Basic_Code _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz Skill koduyla aynı olmak zorundadır.
UI_IconFile clientinizde olan bir ddj yolunu tanımlayın.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC_TT_DESC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.
#2.3 _RefObjCommon
Yukarıda da vermiş olduğum query ile F10 Hızlı return scroll'un _RefObjCommon'daki satırlarını alıyoruz;
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select * FROM _RefObjCommon WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
1 3769 ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED ????? xxx SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC 1 0 3 3 3 1 180000 3 0 1 1 1 255 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_mall_scroll.bsr item\etc\mall_return_scroll.ddj xxx xxx 2119
Daha sonra bu aldığımız değerleri yeni oluşturacağımız scroll'a göre düzenliyoruz.
Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
Bu kısımları kendimize göre düzenliyoruz ve aşağıdaki verdiğim sütunların değerlerini düzeltiyoruz.
TypeID1 yerine 3
TypeID2 yerine 3
TypeID3 yerine 13
TypeID4 yerine 14
CanUse yerine 129
olacak şekilde değerlerimizi değiştiriyoruz.
#2.4 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select b.*
FROM _RefObjCommon AS a
JOIN _RefObjItem AS b ON a.Link=b.ID
WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
2119 50 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1000 ???? 1 ?????? -1 RESURRECT -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0
Buradaki işlemimiz birincidekinden biraz farklı olacak;
MaxStack 1 yapacağız ardından,
Desc2_128 kısmını RefSkill'de oluşturduğumuz basic_code'a göre düzenleyeceğiz, aşağıdaki örnekteki gibi.
[USU1:SKILL_CRYPTO_SILK10_DC]
Desc3_128'de bulunan RESURRECT'i xxx olarak değiştireceğiz.
#2.5 _AddTimedJob Prosedürü
Prosedürde bulunan return -3 disconnect vermesini sağlar. X yerine silk miktarını @JobID='den sonra 33791 yerine refskillID'nizi girerek tamamlayabilirsiniz.
SQL:
----------------------Silk Scrolls------------------------------
IF(@JobID= 33791) -- 33791 yerine refskillID mizi gireceğiz--
BEGIN
declare @USERID varchar(64) = (Select StrUserID from SRO_VT_ACCOUNT.dbo.TB_User inner join SRO_VT_SHARD.dbo._User
On SRO_VT_SHARD.dbo._User.UserJID = SRO_VT_ACCOUNT.dbo.TB_User.JID where SRO_VT_SHARD.dbo._User.CharID = @CharID)
EXEC [SRO_VT_ACCOUNT].[CGI].[CGI_WebPurchaseSilk] @OrderID = NULL, @UserID = @USERID, @PkgID = NULL, @NumSilk = X, @Price = X --X yerine silk miktarını gireceğiz--
return -3
END
----------------------------------------------------------------
##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre;
dbtomedia veya db2pk2 ile skilldata_xxx_enc.txt'lerimizi çıkartacağız (dbtomedia'da sorun yaşayabilirsiniz o yüzden db2pk2...
Bu konu her ne kadar daha önce açılmış olsa da, anlatımlar yetersiz kalabiliyor.
Dolayısıyla detaylı bir şekilde anlatma gereği duydum.
Silk scroll oluştururken 2 farklı yol izlenebilir,
Birincisi (dc verdirmeden)_addlogitem'e doğrudan itemin _RefObjCommon'da bulunan ID'si ile bağlanarak,
İkincisi (dc verdirerek) skill oluşturarak dc vermesini sağlayan _addtimedjob prosedürü ile.
İkinci yöntemle oluşturmanız önerilir, birinci yöntemde bug oluşabilir.
Öncelikle SQL'de yapacağımız işlem için gereken tabloları bilelim,
_RefObjCommon
_RefObjItem
_RefSkill
_RefSkillGroup
Prosedür _AddLogItem [SRO_VT_LOG]
Prosedür _AddTimedJob
Haydi başlayalım!
Excell veya notepad++'a gerekli değerli ayrı ayrı çekeceğiz.
#Birinci Yöntemle (dc verdirmeden) Silk scroll oluşturmak için;
#1.1 _RefObjCommon
Aşağıda vermiş olduğum query ile F10'da ekli olan hızlı return'un _RefObjCommon'daki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select * FROM _RefObjCommon WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
1 3769 ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED ????? xxx SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC 1 0 3 3 3 1 180000 3 0 1 1 1 255 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_mall_scroll.bsr item\etc\mall_return_scroll.ddj xxx xxx 2119
Buradaki
Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
girdilerini yeni oluşturacağımız scroll'a göre değiştiriyoruz.
#1.2 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select b.*
FROM _RefObjCommon AS a
JOIN _RefObjItem AS b ON a.Link=b.ID
WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
2119 50 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1000 ???? 1 ?????? -1 RESURRECT -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0
Buradaki
MaxStack (50) yazan değeri 1 yapmayı unutmayın!
#Bu aldığımız satırları _RefObjCommon'a ve _RefObjItem'e giriyoruz, bu sayede scroll'u klonlamış oluyoruz.
#Yeni oluşturduğumuz itemin _RefObjItem ID'sini _RefObjCommon'daki son sütuna Link'e giriyoruz.
#1.3 _AddLogItem Prosedürü
Bu prosedür 2 farklı yerde olduğundan dolayı kafanız karışmasın,
SRO_VT_LOG>Programmability>Stored Procedures>dbo._AddLogItem'i açıyoruz ve as'den sonra prosedürümüzü ekliyoruz;
SQL:
---------Silk Scroll---------
DECLARE @JID int;
SET @JID = (SELECT UserJID FROM [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_User] Where CharID = @CharID);
IF (@Operation = 41 AND @ItemRefID = 0000 ) --Buradaki 0000 yerine refobjcommondaki itemin id sini yazınız
BEGIN
IF EXISTS (SELECT * FROM [SRO_VT_ACCOUNT].[dbo].[SK_Silk] where JID = @JID)
UPDATE [SRO_VT_ACCOUNT].[dbo].[SK_Silk] SET silk_own = silk_own + Xwhere JID = @JID --buradaki X yazan yere silk değerini yazınız
ELSE
INSERT INTO [SRO_VT_ACCOUNT].[dbo].[SK_Silk] values (@JID,X,0,0) --buradaki X yazan yere silk değerini yazınız
END
-------------------------------------------------------
##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre sadece scroll oluşturduk,
dolayısıyla db2pk2 veya dbtomedia ile Itemdata_xxx.txt'leri çıkartacağız
ve textdata_obj'e yeni oluşturduğumuz scrollun adını ekleyeceğiz.
Textdata_Obj için örnek;
Rich (BB code):
1 SN_ITEM_SILK_SCROLL_10 10 Silk Scroll
1 SN_ITEM_SILK_SCROLL_10_TT_DESC <sml2><strong><font color="255,236,219,156">Talimatlar</font></strong><br><br><strong># </strong>Bu parşömenin kullanımı, kullanıcıya 10 silk bahşedilmesini sağlamaktadır.</sml2>
Itemdata_xxx.txt'leri ve textdata_object.txt'yi patch atacağız.
İşlem tamamlandı tebrikler.
====================================================================================================
Gelelim ikinci yönteme;
#İkinci yöntemle (dc verdirerek) silk scroll oluşturma;
#2.1 _RefSkillGroup
Öncelikle disconnect vermesi için skill oluşturacağız, skill oluşturmadan önce ise skillgroup oluşturmamız gerekiyor.
Rich (BB code):
1015 SKILL_CRYPTO_SILK10_DC
1015 refskillgroupID'miz bu değeri sql otomatik olarak veriyor, SKILL_CRYPTO_SILK10_DC ise bizim oluşturacağımız skill'in kodu.
Burada yapacağımız işlem bu kadar.
#2.2 _RefSkill
Şimdi ise aşağıdaki örnekteki gibi skill'imizi oluşturuyoruz.
Rich (BB code):
1 33791 1015 SKILL_CRYPTO_SILK10_DC ???? ???? SKILL_CRYPTO_SILK10_DC 0 1 1 0 0 0 0 0 1000 0 0 0 3599 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 255 255 0 0 0 0 0 255 255 255 255 crypto\mall_change_guild.ddj SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC xxx SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC_TT_DESC xxx 0 0 3 1667396966 1851946342 1685418593 1500 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buradaki;
RefSkillID sql'in otomatik olarak verdiği ID değeridir.
GroupID _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz ID ile aynı olmak zorundadır.
Basic_Code _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz Skill koduyla aynı olmak zorundadır.
UI_IconFile clientinizde olan bir ddj yolunu tanımlayın.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC_TT_DESC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.
#2.3 _RefObjCommon
Yukarıda da vermiş olduğum query ile F10 Hızlı return scroll'un _RefObjCommon'daki satırlarını alıyoruz;
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select * FROM _RefObjCommon WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
1 3769 ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED ????? xxx SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC 1 0 3 3 3 1 180000 3 0 1 1 1 255 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_mall_scroll.bsr item\etc\mall_return_scroll.ddj xxx xxx 2119
Daha sonra bu aldığımız değerleri yeni oluşturacağımız scroll'a göre düzenliyoruz.
Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
Bu kısımları kendimize göre düzenliyoruz ve aşağıdaki verdiğim sütunların değerlerini düzeltiyoruz.
TypeID1 yerine 3
TypeID2 yerine 3
TypeID3 yerine 13
TypeID4 yerine 14
CanUse yerine 129
olacak şekilde değerlerimizi değiştiriyoruz.
#2.4 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
USE SRO_VT_SHARD
Select b.*
FROM _RefObjCommon AS a
JOIN _RefObjItem AS b ON a.Link=b.ID
WHERE Codename128 like 'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED'
Rich (BB code):
2119 50 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1000 ???? 1 ?????? -1 RESURRECT -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0
Buradaki işlemimiz birincidekinden biraz farklı olacak;
MaxStack 1 yapacağız ardından,
Desc2_128 kısmını RefSkill'de oluşturduğumuz basic_code'a göre düzenleyeceğiz, aşağıdaki örnekteki gibi.
[USU1:SKILL_CRYPTO_SILK10_DC]
Desc3_128'de bulunan RESURRECT'i xxx olarak değiştireceğiz.
#2.5 _AddTimedJob Prosedürü
Prosedürde bulunan return -3 disconnect vermesini sağlar. X yerine silk miktarını @JobID='den sonra 33791 yerine refskillID'nizi girerek tamamlayabilirsiniz.
SQL:
----------------------Silk Scrolls------------------------------
IF(@JobID= 33791) -- 33791 yerine refskillID mizi gireceğiz--
BEGIN
declare @USERID varchar(64) = (Select StrUserID from SRO_VT_ACCOUNT.dbo.TB_User inner join SRO_VT_SHARD.dbo._User
On SRO_VT_SHARD.dbo._User.UserJID = SRO_VT_ACCOUNT.dbo.TB_User.JID where SRO_VT_SHARD.dbo._User.CharID = @CharID)
EXEC [SRO_VT_ACCOUNT].[CGI].[CGI_WebPurchaseSilk] @OrderID = NULL, @UserID = @USERID, @PkgID = NULL, @NumSilk = X, @Price = X --X yerine silk miktarını gireceğiz--
return -3
END
----------------------------------------------------------------
##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre;
dbtomedia veya db2pk2 ile skilldata_xxx_enc.txt'lerimizi çıkartacağız (dbtomedia'da sorun yaşayabilirsiniz o yüzden db2pk2...
İçeriğin tamamını görüntülemek için lütfen giriş yapınız. Giriş yap veya üye ol.